Pisica lui Karl Lagerfeld, Choupette, apare în noua campanie Hublot. Felina adorată a regretatului creator de modă este imaginea (și lăbuțele) noii campanii dedicate aniversării a 20 de ani ai colecției Big Bang. Hublot a fost mereu cunoscut pentru alegerile sale neașteptate. Brandul provoacă constant status quo-ul industriei orologere, iar purtătorii acestor ceasuri reflectă acest spirit îndrăzneț. Așa că nu este deloc surprinzător faptul că Hublot a ales-o pe iubita pisică a lui Karl Lagerfeld, Choupette, să fie imaginea (cu tot cu mustăți și lăbuțe) noii campanii care marchează 20 de ani de la lansarea colecției Big Bang. Pisica lui Karl Lagerfeld, Choupette, imaginea Hublot Vezi această postare pe Instagram O postare distribuită de Hublot (@hublot) Desigur, Choupette nu are încheietură a mâinii și nici capacitatea de a citi ora, dar ca cea mai răsfățată pisică din lumea modei, este cunoscută pentru stilul său de viață luxos și personalitatea sa. Ea aduce această atitudine inconfundabilă în noua campanie Hublot, care celebrează încrederea debordantă și individualitatea radicală – trăsături definitorii atât pentru Choupette, cât și pentru brandul Hublot. Acum două decenii, Hublot lansa colecția Big Bang, declanșând o adevărată revoluție în industrie. De atunci, Hublot și modelele Big Bang au continuat să atragă atenția cu fiecare apariție, construindu-și un nume prin spiritul revoluționar, curajul și nota ludică. Alegerea lui Choupette ca imagine a acestei moșteniri este încă o dovadă a felului în care brandul continuă să inoveze. CEO-ul Hublot, despre colecția Big Bang Vezi această postare pe Instagram O postare distribuită de Hublot (@hublot) Vorbind despre noua campanie, CEO-ul Hublot, Julien Tornare, a subliniat că Big Bang reprezintă „o revoluție în orologerie”, respectând în același timp valorile tradiționale ale ceasurilor de lux. „Chiar dacă rămânem ancorați în valorile clasice ale orologeriei de lux, precum calitatea artizanală și atenția la detalii, Hublot a reușit să impună colecția Big Bang ca un factor de ruptură într-o industrie care rareori cunoaște inovații de design”, a declarat Julien. „Aceasta este diferența noastră. Iar cu noua campanie, vrem să celebrăm curajul de a sparge tiparele și de a experimenta fără teamă.” Vezi această postare pe Instagram O postare distribuită de Hublot (@hublot) Fotografiată de Carlijn Jacobs, campania se desfășoară într-o serie de imagini spectaculoase de înaltă modă, îmbinate cu conținut inspirat de cultura meme-urilor, pentru a atrage publicul prin povești vizuale, joc și imprevizibilitate. Cu secvențe „ratate”, scene de culise și momente de divă ale lui Choupette, campania oferă o perspectivă rară, autoironică, asupra unei lumi a luxului care nu se ia prea în serios. Această abordare relaxată aplicată unui brand de lux este modul Hublot de a „sparge al patrulea perete” și de a-și aduce publicul mai aproape de moment. Și, desigur, ajută faptul că în rolul principal se află o pisică extrem de temperamentală. Choupette poate că nu are o încheietură sau noțiunea timpului, dar cu siguranță are o atitudine care ar face orice purtător de Hublot mândru. Citește și: O poveste tristă: doi soți au cheltuit o avere pentru a-l găsi pe Nero, motănelul negru dispărut în urmă cu 10 luni